חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי שיש לו חשבון בנק באנגליה צריך לדעת שרשויות המס בישראל נמצאות בעקבותיו. חשבון הבנק באנגליה בריטניה חשוף יותר מתמיד לרשויות המס בישראל. מס הכנסה במסגרת מאבקו בחשבונות בנק מוסתרים באנגליה בריטניה פועל כדי לקבל מידע על חשבונות בנק מוסתרים.

חילופי המידע הצפויים עם בנקים בבריטניה יאפשר למס הכנסה בישראל לאתר תושבי ישראל אשר לא דיווחו על חשבונות בנק בבעלותם בבעלותם לרשויות המס בישראל.

כתב אישום פלילי בגין החזקת חשבון בנק באנגליה

מי שיש לו חשבון בנק באנגליה בריטניה או בכל מקום אחר בעולם וחשבון זה לא דווח בדוחות השנתיים למס הכנסה בישראל חושף את עצמו לשאלת המקור לכספים המצויים באותו חשבון.

כספים אלו המצויים בחשבון  באנגליה בריטניה אם מקורם ברווחים אשר לא דווחו לרשויות המס מעמידות את בעל חשבון הבנק לחשיפה פלילית ולכתב אישום פלילי חמור בגין העלמת הכנסות וכן חילוט כספי הכנסות שלא דווחו לרשויות המיסים בישראל.

גילוי מרצון בישראל על חשבון בנק באנגליה בריטניה

ההסכם הצפוי עם האיחוד האירופי (CRS) יאפשר שיקוף של כל חשבונות הישראלים באנגליה בריטניה. תושב ישראל שחשבונו ייחשף לרשויות המס כאשר זה לא דווח על ידו בעבר צפוי לכתב אישום פלילי ולעונשי מאסר ארוכים.

רשויות המס יצאו בנוהל גילוי מרצון חדש משנת 2018 מאפשרות ללכת בדרך אשר מאפשר הגנה פלילית לחושפי חשבונות בנק ונכסים מוסתרים באנגליה בריטניה אשר לא דווח עליהם בישראל.

 

משרדנו מייצג לקוחות רבים בהליכי גילוי מרצון, לרבות הליך גילוי מרצון ביחס לחשבונות בנק באנגליה.

מאמר זה הינו מחליף בשום אופן ייעוץ משפטי פרטני. באם קיים לכם חשבון בנק באנגליה או בחו"ל מומלץ לפנות ולקבל ייעוץ וליווי משפטי פרטני לגבי חשבונות הבנק שלכם בחו"ל.

על מנת לקבל ייעוץ משפטי ומקצועי צרו קשר עם משרדנו באמצעות המייל coby@taxfirm.co.il  או בטלפון מס': 03-5296666, במקרים דחופים ניתן להתקשר לנייד שמספרו 050-6210162 ומשרדנו ישמח לסייע לכם.

משרד עו"ד קובי כהן מתמחה בתחום המיסוי עו"ד קובי כהן הינו בכיר לשעבר במס הכנסה ובתפקידו האחרון כיהן כפקיד השומה של היחידה הארצית לשומה.

 

דילוג לתוכן